LEES MEER
BRAND IDENTITY

The Speech Republic

LEES MEER
BRAND IDENTITY

Bencis

LEES MEER
BRAND IDENTITY

B. Amsterdam

LEES MEER
BRAND IDENTITY

Domus Valuas

What we find to be
interesting and relevant.

Blog

Strategisch partnership Lefhebbers Brand Design & twelvetwenty

Blog

Lefhebbers schuift aan bij de Merkplaats

Het maken van een lifestyle magazine over fashion, design en architectuur, op het hoogste niveau brengt enorm veel research en werk met zich mee. Voor mij was het vormgeven van het magazine door Lefhebbers een van de hoogtepunten, waarbij alle ontvangen informatie en beelden uiteindelijk tot de tot in de finesse neergezet en vormgegeven werden en het magazine vorm kreeg.

Eric Kuster – Eric Kuster Metropolitan Luxury

Lefhebbers is inspirerend eigenwijs en snapt dat meedenken ook tegen je in gaan kan betekenen. Zij zorgen voor een duidelijk kader en geven focus. Werken met hen dwong ons om anders naar ons eigen product te kijken; we zijn heel tevreden met het resultaat.

Jorine Nelissen – Dermasun

Dankzij het uitgebreide onderzoek van Lefhebbers, zowel intern als extern, kwam onze brand update niet op zichzelf te staan. Lefhebbers wist vorm en beeld aan te sluiten op onze geschiedenis, daar waar we ooit zijn ontstaan, maar ook op onze toekomst, dat wat we nu willen uitstralen.

Adriënne de Beer – Alquin

Samen met Lefhebbers zijn we een traject ingegaan om hiervoor een passend logo te ontwikkelen. De pijlers van dit nieuwe logo zijn: service, kwaliteit & bovenal hartelijk; ondernemend; heritage en de nuchterheid; brede doelgroep. Trots kunnen wij ons nieuwe logo voor de Loogman Groep aan u tonen. Dank aan het Team van Fabian Wolf van Lefhebbers voor het traject dat we met elkaar doorlopen hebben om tot dit nieuwe ontwerp te komen.

Ger Loogman – Loogman Groep