Lefhebbers is een design- en marketingbureau met een heldere visie en pragmatische aanpak.
Wij ontwikkelen overtuigende merkstrategieën en spraakmakende crossmediale creaties.
De flexibiliteit van Lefhebbers in deze opdracht – met een veranderende scope – heeft geleid tot een minimalistisch en strak eindresultaat waar wij trots op zijn. Een creatief bureau met een sterke eigen visie; niet direct in de executie modus, maar eerst zelf ook echt positie innemen door onze suggesties vanuit meerdere perspectieven te bekijken.
Martijn van der Leeuw – Connected Capital
Lefhebbers neemt je mee in het verhaal van begin tot eind. Dankzij deze manier van samenwerken, hebben wij een nieuwe merk identiteit ontwikkeld welke perfect aansluit op onze behoeftes en doelstellingen. Daarnaast denken zij niet alleen in het nu, maar kijken zij ook naar kansen voor de toekomst op basis van een langdurige samenwerking.
Philip van der Have – FGN
Lefhebbers begint het brandingtraject prettig met het stellen van de juiste vragen. Vervolgd door samen brainstormen over de mogelijkheden en het aandragen van genoeg richtingen waaruit gekozen kan worden. Met een nieuw merk als BRIGHT is het fijn om zo de ideeën concreet en beeldend te maken.
Tim Luijt – BRIGHT by COD
Lefhebbers voegt waarde toe aan elk bedrijf. Kwaliteitswerk met een hoofdletter K.