LEES MEER
BRAND IDENTITY

The Speech Republic

LEES MEER
BRAND IDENTITY

Bencis

LEES MEER
BRAND IDENTITY

B. Amsterdam

LEES MEER
BRAND IDENTITY

Domus Valuas

What we find to be
interesting and relevant.

Blog

Strategisch partnership Lefhebbers Brand Design & twelvetwenty

Blog

Lefhebbers schuift aan bij de Merkplaats

Wij werken heel graag en met veel plezier samen met het team van Lefhebbers. Zij brengen duidelijk in kaart wat onze wensen zijn en onderzoeken wat écht belangrijk is voor Bencis. Zo weten zij perfect hoe Bencis te presenteren. De fijne samenwerking heeft een frisse nieuwe website opgeleverd, de huisstijl is nieuw maar toch herkenbaar gebleven. Ook voor ad hoc zaken staat Lefhebbers voor ons klaar en denken ook dan goed met ons mee. Op Lefhebbers kunnen wij bouwen en rekenen.

Marieke Korenjak – Bencis

Het brand design traject met Lefhebbers heeft ons waardevolle inzichten opgeleverd, die we samen hebben omgezet in de naam en look & feel van Wemarkable. Lefhebbers blijft onaflatend met je meedenken. Deze commitment leidt tot hele mooie resultaten.

Sandra de Mooy & Mechlien de Kruif – Wemarkable

De flexibiliteit van Lefhebbers in deze opdracht – met een veranderende scope – heeft geleid tot een minimalistisch en strak eindresultaat waar wij trots op zijn. Een creatief bureau met een sterke eigen visie; niet direct in de executie modus, maar eerst zelf ook echt positie innemen door onze suggesties vanuit meerdere perspectieven te bekijken.

Martijn van der Leeuw – Connected Capital

Lefhebbers heeft ons goed geholpen met het ontwikkelen van de nieuwe branding van DGN. Ze zijn ondernemend, professioneel en durven de status quo te challengen. Dat past goed bij DGN en is een basis voor een langdurige samenwerking.

Dierengroep Nederland (DGN)